منتدى جنة
منتدى جنة
منتدى جنة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

‏جمال الدنيا‏:‏ ينبع من عينيك‏ !

الرئيسيةمفاتيح جنةأحدث الصورالتسجيلدخول

ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟

noody10
DOLLY
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
DOLLY
عضو فضى
عضو فضى
DOLLY

انثى عدد الرسائل : 1043

ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟   ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 25, 2008 2:54 am

قال بيقولولك ان البنات مظلومة بقي وحقهم متاكل في الدنيا و بتاع ...

طب انا هقولوكم اد ايه هما فعلا مظلومين .. ومش هنروح بعيد ... انا هنا في كليتي .. قاعد في اللجنة .. والامتحان جاي صعب و توتر و كده .. ابص علي اللي جمبي ( بشوف رايه ايه في الامتحان عشان لو عايز حاجة ) الاقيلك اللجنة كلها الطلبة بالمعيدين بالدكاترة قاعدينلي في الورقة و طبعا بعد كده مش بسال حد عشان بكون محاصر من كل اتجاه (ادي اخرة فعل الخير )...

في نفس اللجنة .. البت تيجي تبص .. كله يعمل عبيط .. وياسلام لو حلوة .. يااااااااااااه يبص و يضحك .... يا حبيبتي مش تغشي ( و الحنية مغرقاه طبعا ) و بيبقي ناقص يعيط من فرط الحنية...

خلصنا امتحان و طبعا الولاد حالين وحش و البنات العادية حالين و الحلوين مقفلين الورقة ده لو مكنش فيه زيادات .....

امتحان الشفوي بقي ده مهزلة بالمعني الصريح للكلمة ... بندخل 4 كده للدكتور في المكتب .. لو ولاد تلاقي وش جبس متركب .. يسال السؤال قبل مانرد يطردنا ... لو 4 بنات بقي .. اوعي .. تلاقي سنانه هتتخلع من كتر الابتسامة .. ومش عارف بقي بينسي المنهج ولا بيحس انهم ولاده ولا ايه ... انتي مخطوبة يا حبيبتي ؟؟ اصلي عندي ابن زي العسل زيك كده ... بيحب العينين دي!!ده روج اللي انتي حاطاه ده ؟؟ لا انتي ازاي مش تخطبي كل ده ؟؟ انا هاجي لبابا ان شاء الله اخطبك لابني اللي قلتلك عليه قبل كده !!
لو معندوش ابن بقي في سن الرشد .. مذاكرة ايه يا بنتي ؟؟ وللا اقولك اسالي نفسك سؤال .. وللا اقولك حطي الدرجه لنفسك وامشي .. ولا اقولك .. الخ الخ ...... مع العلم انه نفس الدكتور اللي طردنا .. سبحان الله !!!

وطبعا تظهر النتيجة و المتوقع يحصل .. البنات في الاول والولاد في الاخر .. طب ماطبيعي ده ... يعني الواحد يحل نظري بس وللا نظري و عملي و شفوي و زيادات ....
كفاية كده عشان انا عارف اني هتضرب بعد البؤين دول

[/size]
noody10
عضو فعال
عضو فعال
noody10

انثى عدد الرسائل : 411

مُساهمةموضوع: رد: ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟   ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 2:25 am

reqreq ........وبعدين يا دوللى فى الكلام ده شكللك كده هتضربى cat واولا كل الكلام ده حقد من الود على البنات عشان البنات أزكيه gsagsg مش زيهم
s0s0
عضو فعال
عضو فعال
s0s0

انثى عدد الرسائل : 683

بطاقة الشخصية
آge:
Niveau:
Points de vie:
ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟ Left_bar_bleue0/0ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟ Empty_bar_bleue  (0/0)

مُساهمةموضوع: رد: ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟   ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 06, 2008 12:13 pm

ههههههههههههههههه

اه يا نودى هو فعلا حقد

لازم نعترض scratch
نور العيون
مشرفة متميزة
مشرفة متميزة
نور العيون

انثى عدد الرسائل : 936

مُساهمةموضوع: رد: ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟   ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 10, 2008 9:56 pm

ههههههههههههههههههههههه
فعلا كتير بيحصل
هنكدب بقا ولا ايه
Question
لوجين
عضو فضى
عضو فضى
لوجين

ذكر عدد الرسائل : 1099

مُساهمةموضوع: رد: ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟   ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 02, 2010 10:30 pm

هههههههههههههههههههه
لا يادوللى فعلا الامتجان الشفوى للبنات بيبقى كده
انا مش هكذب
وممكن يقعدها على المكتب تشربى ايه ياقمر
ههههههههههههههههههههه
لولا
عضو فضى
عضو فضى
لولا

انثى عدد الرسائل : 1568

مُساهمةموضوع: رد: ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟   ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟ I_icon_minitimeالخميس مارس 04, 2010 4:58 am

ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟ W6w_2005100123480072ea9d3f

ليه البنات بيطلعوا الاوائـــــــــل ؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1