منتدى جنة
منتدى جنة
منتدى جنة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

‏جمال الدنيا‏:‏ ينبع من عينيك‏ !

الرئيسيةمفاتيح جنةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جواد عربى
مشرفة متميزة
مشرفة متميزة
جواد عربى

انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ Empty
مُساهمةموضوع: انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ   انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 24, 2008 1:55 pm

انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 397شفتو ا مش مصدقين صح بس متفرحوش قوى انا قلت المنحوس منحوس ولو علقو على راسة فانوسانا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 138
جالى خالى وقالى شوفى ياعثل انا عندى ليكى خبر حلو (خير اللهم اجعلة خير قلبى مرفرف زى الطير)انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 18
انا عندى ليكى واد انما اية هدية (كان فاضل شوية واديها عشرة بلدى انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 397 بس قلت يا بت خليكى تقيلة وانا حموت واعرف التفاصيل )انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 328_3 هية
واد دكتور بس اية (يا حلاوة يا حلاوة)انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ Icon1 بيطرى بس اية انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 385_4 (مش مهم اهى باضتلك فى القفص انتى كنتى لاقية)انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 110 بس اية (خش فى التفاصيل قصر ولم المتكسر)انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 22_3 بيتكلم عايز عروسة انا قلت فى سرى مفيس احسن من بنت اختى حببتى انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 20_4
شوفى بقى احنا حنيجى بكرة تشوفية يمكن ميعجبكيش(هو انا كنت لاقية هاتو يا عم النهارة انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 110يقرا الفاتحة):sheikh :
ام هند (المهم اتعلموا اللغة بقى ) جة وياريتة مجه
انا طبعا مش حقولكم انا استعملت كافة انواع وطرق التنظيف من الشامبو والصابون وجميع انواع الماسكات من زبادى وخميرة وردة ودقيق وماء ورد وصنفرة(للولاد دى وصفة كيكة متخدوش فى بالكم ) حتى وصلن الى الكلور ماهو من مواد التبيض:000200D8 ;;:
طبعا البنات عارة الحاجات دى انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 378_2 ولبست مستنية عريس الغفلة قبل المعاد ب5 ساعات
(عادى يعنى بس عشان يعرف انى منضبطة )انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ Hahaha
وشرف وصلانا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 313 حاجة كدا (ما علينا هو احنا لاقيين الموجود)انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 204_3
ودخلت عاملة مكسوفة وانا ببص من تحت لتحت انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ Sunglasses2
واتكلم وياريتة متكلم وقتها عرفت ان الخرس نعمة شوفوا قال اية بعيدا عن بعض التفاصيل ال كل ما افتكرها الضغط يرتفع علياانا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 361
طبعا كل اللى قاعدين عملوا انهم عايزين حاجة من جوة ودخلو يجبوها
سكته وهو ساكت(اية جايبلى عريس اخرس)انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 334_3
ونطق (اخيرا بيتكام يا حلاوة عريس يا امة)انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 260
اية مبتتكلميش لية انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 261_3
عادى مفيش حاجة (بينة غبى )
لا انا اصلى جاى عشان اسمع (حد قالة انه حيخطب ام كلثوم)انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 08
ايه مش محضرة شوية اسئلة عشان تسأليها (حد قال انى مدرسة وهو تلموذ)انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 22_3
(طب لو معرفش يجاوب امدة على رجليةولا اية)
عادى يعنى مفيش حاجة فى دماغى انت عايز تسال فى حاجة او توضح حاجة
تخيلو يرد يقول اية
لا انا جاى اسمع خواتى البنات قالولى اسمعها كويس وحاول تعرف ردود افعالها ولو تقدر استفذهاانا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 179_3
(يا صبر ايوب سبحان من صبرنى )
انا طبعا قلت بانت من اولها لا اخد حقى انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 138
يعنى ايه تستفذنى
يعنى اعصبك ارخم عليكى اعرف درجة انفعالك عند كام
لا انت اصلك متعرفنيش لما بتعصب انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 19_3
اية بتعملى اية
ممكن احدف بأى حاجة قدامى
يا سلام (الاخ غبى باين كدا) انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 110
طيب والله حاجة حلوة خالص (انا قلت باينة ) انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 380
سبته وقمت ومش حوصف كان هاين عليا اطوحة من البلكونة حتى لا يأذى الاخرين انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 8d1398d4bb
دخلت وكان هاين عليا اخنق خالى انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 361
وعدت الليلة بغض النظر على ماحدث فيها انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 380
تانى يوم اتصل ببابا وطلب معاد عشا يتكلم فى التفاصيل
طبعا بابا قالة كل شئ قسمة ونصيب
يقوم ولا على اية يقول لبابا لية هو حد حيدفع فيها اكتر منى (عل اعتبار انى معزة مهو بيطرى )
بابا قال مفيش نصيب رد وقال طب انا حزود 5000 كمان على الشبكة رد بابا معلش مفيش نصيب قوم اية يرد بص بقى اخر كلام هما 10000 زيادة ودا خر كلا هى متشويش اكتر من كداانا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 20_4
فعلا بابا لاتعليق وقفل التليفون فى وشة انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ Wa-a
بالذمة شفتوا الهنا اللى انا فية على حد قبل كدا انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 257
حــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــــرام انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ 179_3
s0s0
عضو فعال
عضو فعال
s0s0

انثى عدد الرسائل : 683

بطاقة الشخصية
آge:
Niveau:
Points de vie:
انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ Left_bar_bleue0/0انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ Empty_bar_bleue  (0/0)

مُساهمةموضوع: رد: انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ   انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 17, 2008 10:03 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه

جميله اوى يا جواد

بس انا عاوزة اعرف ليها تكمله ولا

ولو ليها متستناش الى بعده
أنوس
عضو فضى
عضو فضى
أنوس

انثى عدد الرسائل : 1406

مُساهمةموضوع: رد: انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ   انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 8:28 am

geek
لولا
عضو فضى
عضو فضى
لولا

انثى عدد الرسائل : 1568

مُساهمةموضوع: رد: انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ   انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 8:31 am

ههههههههههههه
تسلم ايدك يا جواد

انا جالى عريســـــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــ
صفحة 1 من اصل 1