منتدى جنة
منتدى جنة
منتدى جنة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

‏جمال الدنيا‏:‏ ينبع من عينيك‏ !

الرئيسيةمفاتيح جنةأحدث الصورالتسجيلدخول
مواضيع مماثلة

}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
s0s0
عضو فعال
عضو فعال
s0s0

انثى عدد الرسائل : 683

بطاقة الشخصية
آge:
Niveau:
Points de vie:
}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Left_bar_bleue0/0}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Empty_bar_bleue  (0/0)

}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Empty
مُساهمةموضوع: }}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{   }}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 6:58 pm

ازيكم يابنات ياحلوات}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Lopez...love

انهاردة هانضحك شوية على الشباب

يلا نبدأ:}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Studyingqt54d4

السنه الأولى ...

ببب ممم ببب ممم (يعني متعلق بأمه و ابوه )}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Girl_love

3 سنوات ..

. ععن عن عن ععن عن عن (متعود على السواقة من صغره )}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Yikes44id2

5 سنوات ..

. ماسكله طبق(يعني قياده) وبيجرى في الصالة دى والاوضة دى

..عاااان عان عان عاااان ععن عاااان .. (وطبعا الله يرحم أ خواته راسهم بقت زى البطيخه من كثر الإزعاج)}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Russian_roulette

10 سنوات ..

.ماما اخواتي مايخرجوش.. ما عندناش بنات تخرج..ولا انتم فاكرنى صغير .. لا انا الوقتى بقيت راجل}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Eh_s(5)

12 سنه ..

. وسط شله من الشباب يطلع السجاير من جيبه ويتحدى مين يدخن اكتر وطبعا اللي يرفض منهم يعايره بأنه مش راجل .}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Lopez...batting%20eyelashes

15 سنه ..

. زهقت .. طقيت من الدراسه .. انا مش صغير ياماما كل يوم يهزئني المدرس وانا ساكت له .}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Eh_s(5)

18 سنه ..

. ماما جهزى لية فلوس لازم اسافر والا صاحبى احسن مني ؟؟؟ والا انا مش زيهم ؟؟؟ قولى بقى اني اقل منهم}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Lopez...cry ,اهو ده اللى ناقص}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Eh_s(10)

23 سنه ...

يقنعوه اهله بالزواج وهو يقول لا انا قررت اتجوز العزوبية..}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Lopez...batting%20eyelashes

25 سنه ..

. الله يعلم بحاله ...}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ In_love

28 سنه ..

.ماما انا عاوز اتجوز دوريلى على بنت الحلال ..}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Lopez...batting%20eyelashes

29 سنه ..

. جاري البحث عن عروس ...}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Lopez...day%20dreaming

30 سنه ..

. جاري البحث عن عروس ......}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Lopez...wish

35 سنه ..

. زهق وهو بيخطب والبنات يرفضوه ..(يحقلهم )}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Eshtat

طبعا اخير اراحوا يخطبوله واهل العروسة قالولهم بعد اسبوع نرد عليكم...}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Grindance

مـــر اسبوووووووووع

اسبووووووووووووووعين

والعروسة بتفكر}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Eh_s(10)..

وفى الاخر

ترن ترن .. الوووو لو سمحتم قولتولنا ابنكم عنده كام سنة؟؟؟}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Lopez45a

ابننا (( طبعا فرحانين ومستنيين الناس ترد بالموافقة) عنده 35 سنة}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ 0145gf45kh8

اييييييييييييييييييه}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Girl_sigh

لا طبعا ماهانجوزش بنتنا لعجوز}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Hang

لكم ارق التحايا }}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Eh_s(3)
DOLLY
عضو فضى
عضو فضى
DOLLY

انثى عدد الرسائل : 1043

مُساهمةموضوع: رد: }}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{   }}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 10, 2008 8:56 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عسل يا سوسو
noody10
عضو فعال
عضو فعال
noody10

انثى عدد الرسائل : 411

مُساهمةموضوع: رد: }}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{   }}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 10, 2008 5:43 pm

هههههههههههههههههههههههههههه جامد الموضوع يا سوسو تسلم ايدك يا جميل 🐷
s0s0
عضو فعال
عضو فعال
s0s0

انثى عدد الرسائل : 683

بطاقة الشخصية
آge:
Niveau:
Points de vie:
}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Left_bar_bleue0/0}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Empty_bar_bleue  (0/0)

مُساهمةموضوع: رد: }}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{   }}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 12, 2008 3:28 pm

ههههههههههههههههههه

انتوا الى قمرات

}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{ Get-11-2008-3b9w86bz

}}{{& مراحل حياة شباب اليومين دول &}}{{
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حياة الجيش
» دموع في حياة اشرف الخلق
» اكتر حاجه شاغله دماغ شباب